Hemma nu

Kom alldeles nyss hem, var som sagt hos min mammas kompis i Danderyd och hon lärde mig lite saker, ska bla köpa en mic och lite studio tillbehör så kommer jag kunna spela in låtar hemma! Kommer bli skitbra! Men nu ska jag in i duschen sen fixa lite i mitt rum, sen är det x-facor! :D Min kompis Nada är med, håller tummarna för att hon kommer vidare hela vägen också hon är skitduktig! Men ska snacka med Frida nu, har inte träffat henne på 2 dagar så vi har en del att ta igen hihi... Pussssar från Sofia
Jag & Frida förra veckan ( har inga bilder )

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: lite sent svar men hoppas du hade en bra fredag :)

2012-09-09 @ 18:56:07
URL: http://nattstad.se/emmaonsbjer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0